Зателефонуйте мені
Натискаючи кнопку Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Спеціалізована
комп'ютерна підготовка

(Advanced Level)

ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-14 років
Початок занять
лютий 2022 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
неділя 15:00-18:00 год
Спеціалізована
комп'ютерна підготовка

(Advanced Level)
ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-14 років
Початок занять
лютий 2022 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
неділя 15:00-18:00 год
Запис на консультацію
1-й рік навчальної програми
Проект 3 в 1 «Розробка комп'ютерної гри + персонажна анімація + веб-розробка»
1-й рік навчальної програми
Проект 3 в 1 «Розробка комп'ютерної гри + персонажна анімація + веб-розробка»
Навчальна програма розроблена для школярів 12-14 років (випускників курсу «Базова комп'ютерна підготовка»), враховує світові тенденції розвитку ІТ-галузі та погоджена із провідними фахівцями компаній Львівського ІТ Кластеру.
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
1. Technical Skills
2. Soft Skills
3. Business Skills
4. English in IT
Модуль 1. «Прототип гри».
- Розробка ігор (вступ). Огляд середовища розробки.
- Створення проекту та об'єктів.
- Розробка світу та створення рівнів.
- Інтерфейс гри: створення користувацького інтерфейсу (зокрема, кількість життів, кнопки, результати рівня). Робота з візуальними ефектами (партікли).
Модуль 2. «Персонажна анімація. Розробка персонажів та експорт персонажу в гру».
- Персонаж: моделювання, lowpoly.
- Розгортка UV. Текстурування.
- Рігінг персонажа: скелет. Запікання рігу.
- Об'єднання сітки персонажу та рігу.
- Анімування. Експорт персонажа в гру.
Модуль 3. «Робота із звуковими ефектами».
- Робота з аудіофайлами.
- Експорт і компіляція завершеного проекту.
Модуль 4. «Розробка лендінгу для створеної комп'ютерної гри».
- Веб-дизайн (основи юзабіліти, підготовка макету).
- Верстка з використанням фреймворку Bootstrap.
- Основи програмування на JavaScript.
Тренінг 1. «Знайомимося, стаємо групою»
Тренінг 2. «Робота в команді»
Тренінг 3. «Робота з інформацією»
Тренінг 4. «Публічний виступ»
Основи дизайн-мислення.
Презентація командних проектів.
Основи бізнес-грамотності: критерії прибутку, бюджет та окупність проекту, маркетинг-мікс ІТ-послуг.
Створення відеороликів для просування послуги / продукту.
Керування часом.
Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
Презентація проекту на захисті англійською мовою.
English Speaking Club.
2-й рік навчальної програми
ІТ-проект: «Інтернет речей
та штучний інтелект у
«Розумному будинку»

2-й рік навчальної програми
ІТ-проект: «Інтернет речей та штучний інтелект у
«Розумному будинку»

Інтернет речей та штучний інтелект
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей та штучний інтелект
топ спеціальності майбутнього.
Сьогодні інтернет речей – напрям динамічного розвитку у світі. Станом на 2020-й рік до інтернету у всьому світі під'єднано понад 30 мільярдів різноманітних гаджетів. Щосекунди підключається близько 127 керованих через інтернет пристроїв. За прогнозами компанії International Data Corpotation, зараз на смарт-пристрої ІоТ витрачено до 135 мільярдів доларів, а до 2025-го року світовий ринок інтернету речей сягне понад 10 трильйонів доларів.

Інтернет речей у світі школярі вивчають у Бостоні (США), Хайфі (Ізраїль), Москві, Санкт-Петербурзі (Росія) та у Львові в СТАРТ_ІТ (Україна).
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
1. Technical Skills
2. Soft Skills
3. Business Skills
4. English in IT
Модуль 5. « Інтернет речей. Розробка компонентів прототипу «Розумного будинку».
Модуль 6. « Розробка мобільних застосунків на мові програмування Java".
Модуль 7. «Використання елементів штучного інтелекту та створення Телеграм-бота для керування компонентами «Розумного будинку».
Модуль 8. «Новітні комп'ютерні технології. Вступ до віртуальної та доповненої реальності».
-Створення 3D-моделей та їх експорт у віртуальну реальність VR (3D-тур в квартирі).
- Створення та демонстрація віртуальних світів та американських гірок.
- Розробка мобільних додатків доповненої реальності AR.
- Створення та демонстрація AR-об'ектів: трекінг площин (підлога, стіни, стіл, стеля і тд.);
інтерєр кімнати, розстановка меблів; взаємодія та трекінг об'єктів (картинки, 3D об'єкти).
Тренінг 1. «Знайомимося, стаємо групою»
Тренінг 2. «Робота в команді»
Тренінг 3. «Ораторське мистецтво та самопрезентація».
Тренінг 4. Ток-шоу «Профнавігатор» слухачів та батьків
Тренінг 5. «Дизайн-мислення».
Тренінг 6. «Тайм-менеджмент»
Тренінг 7. «Моя кар'єра. Профнавігація»
Тренінг 8. Метод світового кафе «Як монетизувати набуті ІТ-компетенції» для випускників та батьків.
Для чого потрібна стратегія та інновації у бізнесі.
Основи управління проектами.
Знайомство з основами маркетингу проекту.
Керування часом.
Тренінг «CV4IT». Резюме для пошуку роботи.
Презентація командних проектів.
Створення промо-ролика проекту.
Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
Презентація проекту на захисті англійською мовою.
English Speaking Club.

Випускники курсу «Спеціалізована комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

Випускники курсу «Спеціалізована комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

Створювати власний проект багаторівневої комп'ютерної гри на рушію Unity з користувацьким інтерфейсом та візуальними ефектами.
Розробляти персонажну анімацію: моделювати та обирати скелети персонажів, проводити їх анімування та експорт у гру.
Працювати із звуковими ефектами: вибирати аудіофайли, користуватись програмою компілятором.
Розробляти лендінг для створеної комп'ютерної гри: веб-дизайн, верстка, клієнтське програмування; розміщати в Інтернет.
Створювати трейлер гри (проморолик).
Програмувати сучасні мікроконтролери та власні точки доступу для WiFi.
Розробляти прості веб-сервери для локального керування.
Використовувати серверну інфраструктуру Cloud, створювати власні мобільні додатки на смартфонах для взаємодії з ІоТ через Cloud.
Розробляти мобільні застосунки на мові програмування Java.
Використовувати елементи штучного інтелекту АІ та створювати Телеграм-бот для керування компонентами «Розумного будинку».
Віддалено керувати через Інтернет гаджетами окремих частин «Розумного будинку» в комплексі ІоТ.
Створювати об'єкти віртуальної реальності VR та доповненої реальності AR.
Використовувати на практиці засади управління та монетизації ІТ-проектів.
Оформити власне резюме (CV4IT) для пошуку роботи.
Застосовувати засади дизайн-мислення, взаємодіяти у команді, керувати часом, обробляти великі обсяги інформації, підготувати презентацію та публічно захистити проект.
Використовувати програмне забезпечення та комп'ютерну термінологію на англійській мові, спілкуватись англійською з колегами, в Інтернеті та на захисті проекту.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Для батьків
Для дітей
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
Графік навчання
та ціна
27 лютого 2022 р.
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 15:00-18:00
Вартість / рік
2 платежі х 9 750 грн. або 3 платежі х 6 820 грн.
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття та захист проектiв
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Які ІТ-проекти розробляють підлітки?
Під час першого року навчального курсу слухачі розробляють та презентують батькам такі власні ІТ-проекти:

- Багаторівневу комп'ютерну гру на рушію Unity з користувацьким інтерфейсом та візуальними ефектами.
- Персонажну анімацію: моделювання та вибір скелетів персонажів, проведення їх анімування та експорт у гру.
- Створення звукових ефектів: вибір аудіофайлів, використання програми компілятор.
- Лендінг створеної комп'ютерної гри: веб-дизайн, верстка, клієнтське програмування, розміщення в Інтернет.
- Трейлер гри (проморолик).

Під час другого року навчального курсу слухачі розробляють та презентують батькам такі власні ІТ-продукти:

-Робочий макет прототипу «Розумного будинку».
Запрограмовані власноручно мікроконтролери з сенсорами та мобільні застосунки на власних смартфонах для віддаленого керування через Інтернет 6-ма компонентами макету «Розумного будинку».
- Шість мобільних додатків з графічним інтерфейсом на Java , що створені у середовищі розробки Android Studio, та Telegram-бот – програмний модуль, який за командою користувача керує пристроями будинку.
-Застосування елементів штучного інтелекту АІ для навчання чат-ботів виконувати вказівки для керування пристроями «Розумного будинку» (охоронна сигналізація, системи відкриття воріт, дверей та жалюзі, системи освітлення, опалення та кондиціонування).
-Створені об'екти віртуальної реальності VR (віртуальні світи, американські гірки).
-Створені об'екти доповненої реальності AR (трекінг площин, інтер'єр кімнати,
мобільні додатки, взаємодія картинок, 3D-об'єктів).
Хто керівники проекту «Інтернет речей та штучний інтелект у
«Розумному будинку» ?

Керівники проекту – провідний викладач Академії та кафедри систем штучного інтелекту Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій НУ "Львівська політехніка" Роман Гасько та провідний викладач Академії, кандидат технічних наук, доцент кафедри комп'ютерних наук та інформаційних технологій Української академії друкарства Юрій Петяк.
Чому навчання триває 2 роки?
Тому, що це оптимальний час для формування фундаментальних практичних знань та вмінь, а не фрагментарних. Не можна стати програмістом та створити ІТ-проект на місячних курсах.
Які заходи відбуваються за участю батьків і слухачів?
На першому році навчання:

- 3 спільні збори батьків та слухачів, на яких презентуються власні ІТ-роботи.
- На завершення навчального року – прилюдний захист для слухачів:
Проект 3 в 1 «Розробка комп'ютерної гри + персонажна анімація + веб-озробка».
- Крім того, відбуваються «Дебати» між командами батьків та підлітків.

На другому році навчання:

- 3 спільні збори батьків та слухачів, на яких презентуються 5 ІТ-розробок.
- На завершення навчального року – прилюдний захист проекту слухачів: «Інтернет речей та штучний інтелект у «Розумному будинку».
- Крім того, відбувається випускна презентація проектів «Як монетизувати ІТ-знання» за участю спільних команд батьків та підлітків.
Яка подальша програма навчання?
При успішному завершенні курсу слухачі переходять на ІV-й освітній рівень навчання та обирають програму-проект:
- «Розробка та просування веб-сайтів».
- «Розробка програмного забезпечення».
- Комплексний дизайн-проект 3 в 1: «Арт-принти + дизайн власного Інстаграм-профілю + дизайн сторінок соцмереж для батьків/родичів».
Набутий на 4-му рівні обсяг практичних знань та вмінь достатній для початку самостійної роботи в якості фрілансера або у команді однодумців.
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!