Спеціалізована
комп'ютерна підготовка

(Advanced Level)

ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-14 років
(7-9 клас)
Початок занять
жовтень 2025 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
Неділя
15:00-18:00 год
Вступ за співбесідою
Спеціалізована
комп'ютерна підготовка

(Advanced Level)
ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-14 років
(7-9 клас)
Початок занять
жовтень 2025 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
Неділя 15:00-18:00 год
Вступ за співбесідою
1-й рік навчальної програми
Проект 3 в 1 «Розробка комп'ютерної гри + персонажна анімація + веб-розробка»
1-й рік навчальної програми
Проект 3 в 1 «Розробка комп'ютерної гри + персонажна анімація + веб-розробка»
Навчальна програма розроблена для школярів 12-14 років (випускників курсу «Базова комп'ютерна підготовка»), враховує світові тенденції розвитку ІТ-галузі та погоджена із провідними фахівцями компаній Львівського ІТ Кластеру.
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
  • Модуль 1. «Прототип гри».
    - Розробка ігор (вступ). Огляд середовища розробки.
    - Створення проекту та об'єктів.
    - Розробка світу та створення рівнів.
    - Інтерфейс гри: створення користувацького інтерфейсу (зокрема, кількість життів, кнопки, результати рівня). Робота з візуальними ефектами (партікли).
  • Модуль 2. «Персонажна анімація. Розробка персонажів та експорт персонажу в гру».
    - Персонаж: моделювання, lowpoly.
    - Розгортка UV. Текстурування.
    - Рігінг персонажа: скелет. Запікання рігу.
    - Об'єднання сітки персонажу та рігу.
    - Анімування. Експорт персонажа в гру.
  • Модуль 3. «Робота із звуковими ефектами».
    - Робота з аудіофайлами.
    - Експорт і компіляція завершеного проекту.
  • Модуль 4. «Розробка лендінгу для створеної комп'ютерної гри».
    - Веб-дизайн (основи юзабіліти, підготовка макету).
    - Верстка з використанням фреймворку Bootstrap.
    - Основи програмування на JavaScript.
  • Тренінг 1. «Знайомство. Робота в команді»
  • Тренінг 2. «Робота над проєктом»
  • Тренінг 3. «Публічні презентації»
  • Основи дизайн-мислення.
  • Захист командних проєктів.
  • Основи бізнес-грамотності: критерії прибутку, бюджет та окупність проєкту, маркетинг-мікс ІТ-послуг.
  • Створення відеороликів для просування послуги / продукту.
  • Керування часом.
  • Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
  • Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
  • Презентація проєкту на захисті англійською мовою.
  • English Speaking Club.
2-й рік навчальної програми
ІТ-проект: «Інтернет речей
та штучний інтелект у
«Розумному будинку»

2-й рік навчальної програми
ІТ-проект: «Інтернет речей та штучний інтелект у
«Розумному будинку»

Інтернет речей та штучний інтелект
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей та штучний інтелект
топ спеціальності майбутнього.
Сьогодні інтернет речей – напрям динамічного розвитку у світі. Станом на 2020-й рік до інтернету у всьому світі під'єднано понад 30 мільярдів різноманітних гаджетів. Щосекунди підключається близько 127 керованих через інтернет пристроїв. За прогнозами компанії International Data Corpotation, зараз на смарт-пристрої ІоТ витрачено до 135 мільярдів доларів, а до 2025-го року світовий ринок інтернету речей сягне понад 10 трильйонів доларів.

Інтернет речей у світі школярі вивчають у Бостоні (США), Хайфі (Ізраїль) та у Львові в СТАРТ_ІТ (Україна).
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
  • Модуль 5. « Інтернет речей. Розробка компонентів прототипу «Розумного будинку».
    • Основи алгоритмів.
    • Створення мобільних застосунків у середовищі MIT Inventor.
    • Вступ до Інтернету речей. Огляд інфраструктури.
    • Конструювання та програмування периферійних пристроїв (Edge/Physical/Layer) з використанням ESP32/Arduino та сенсорів (давачів) та актуаторів.
    • Використання Cloud (backend). Створення акаунта, отримання токена для веріфікації, налаштування Gateway, портів, протоколів.
    • Візуальне програмування мобільної аплікації для контролю та керування.
    • Макетування прототипу в цілому як комплексного ІоТ-рішення.

    Презентація-захист 5-го модуля.
  • Модуль 6. Створення мобільних аплікацій з елементами штучного інтелекту для керування компонентами «Розумного будинку».
    • Огляд створення мобільних аплікацій у MitAppInventor.
    • MitAppInventor – принцип роботи з ним.
    • Створення акаунта MitAppInventor, реєстрація та робота з проектами.
    • Запити для взаємодії. Навчимо мобільну програму реагувати на команди та повідомлення.
    • Архітектура мобільних додатків.
    • Застосування можливостей штучного інтелекту. Розпізнавання та синтез голосу
    • Застосування можливостей штучного інтелекту. Розпізнавання зображень
    • Реалізація взаємодії з REST API сервісами та Blynk.
    • Практика використання ChatGPT та аналогів
    • Мобільний інтерфейс керування "Розумним будинком».

    Презентація-захист 6-го модуля.
  • Модуль 7. «Новітні комп'ютерні технології: створення об'єктів доповненої та віртуальної реальності у розумному будинку»
    • Використання ігрового рушію Unity з додатковими плагінами Vuforia Engine та VR Oculus SDK для створення проектів.
    • Створення об'єктів доповненої реальності AR: розробка програмного застосунку, програмування перегляду інформації через смартфон, AR додаток; відсканування потрібного сенсору, пристрою, ознайомлення з його характеристиками.
    • Створення віртуального прототипу «Розумного будинку» з розташуванням будинкових сенсорів та пристроїв.
    • Програмування їх взаємодії через VR окуляри. Перегляд сенсорів та пристроїв в VR окулярах та ознайомлення з їхньою роботою.
    • Створення простих веб-серверів для локального керування з web UI.

    Презентація-захист проекту «Інтернет речей у віртуальному «Розумному будинку».
  • Тренінги 1-2 «Креативне мислення».
  • Тренінги 3-4. «Стратегічне мислення»
  • Тренінги 5-6. «Критичне мислення»
  • Для чого потрібна стратегія та інновації у бізнесі.
  • Основи управління проєктами.
  • Знайомство з основами маркетингу проєкту.
  • Пітчинг командних проєктів.
  • Тренінг «CV4IT». Резюме для пошуку роботи.
  • Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
  • Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
  • Презентація проєкту на захисті англійською мовою.
  • English Speaking Club.

Випускники курсу «Спеціалізована комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

Випускники курсу «Спеціалізована комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

  • Створювати власний проект багаторівневої комп'ютерної гри на рушію Unity з користувацьким інтерфейсом та візуальними ефектами.
  • Розробляти персонажну анімацію: моделювати та обирати скелети персонажів, проводити їх анімування та експорт у гру.
  • Працювати із звуковими ефектами: вибирати аудіофайли, користуватись програмою компілятором.
  • Розробляти лендінг для створеної комп'ютерної гри: веб-дизайн, верстка, клієнтське програмування; розміщати в Інтернет.
  • Створювати трейлер гри (проморолик).
  • Програмувати сучасні мікроконтролери та власні точки доступу для WiFi.
  • Розробляти прості веб-сервери для локального керування.
  • Використовувати серверну інфраструктуру Cloud, створювати власні мобільні додатки на смартфонах для взаємодії з ІоТ через Cloud.
  • Розробляти мобільні застосунки на мові програмування Java.
  • Використовувати елементи штучного інтелекту АІ та створювати Телеграм-бот для керування компонентами «Розумного будинку».
  • Віддалено керувати через Інтернет гаджетами окремих частин «Розумного будинку» в комплексі ІоТ.
  • Створювати об'єкти віртуальної реальності VR та доповненої реальності AR.
  • Використовувати на практиці засади управління та монетизації ІТ-проектів.
  • Оформити власне резюме (CV4IT) для пошуку роботи.
  • Застосовувати засади дизайн-мислення, взаємодіяти у команді, керувати часом, обробляти великі обсяги інформації, підготувати презентацію та публічно захистити проект.
  • Використовувати програмне забезпечення та комп'ютерну термінологію на англійській мові, спілкуватись англійською з колегами, в Інтернеті та на захисті проекту.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
2210 грн. середньомісячна
Графік навчання
та ціна
2600 грн. середньомісячна
жовтень 2025 р.
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 15:00-18:00
Вартість / рік
2 платежі х 15 620 грн. або
3 платежі х 10 930 грн.
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття та захист проектiв
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Набутий на 4-му рівні обсяг практичних знань та вмінь достатній для початку самостійної роботи в якості фрілансера або у команді однодумців.
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!