Під час першого року навчального курсу слухачі розробляють та презентують батькам такі власні ІТ-проекти:
- Багаторівневу комп'ютерну гру на рушію Unity з користувацьким інтерфейсом та візуальними ефектами.
- Персонажну анімацію: моделювання та вибір скелетів персонажів, проведення їх анімування та експорт у гру.
- Створення звукових ефектів: вибір аудіофайлів, використання програми компілятор.
- Лендінг створеної комп'ютерної гри: веб-дизайн, верстка, клієнтське програмування, розміщення в Інтернет.
- Трейлер гри (проморолик).
Під час другого року навчального курсу слухачі розробляють та презентують батькам такі власні ІТ-продукти:
-Робочий макет прототипу «Розумного будинку».
Запрограмовані власноручно мікроконтролери з сенсорами та мобільні застосунки на власних смартфонах для віддаленого керування через Інтернет 6-ма компонентами макету «Розумного будинку».
- Шість мобільних додатків з графічним інтерфейсом на Java , що створені у середовищі розробки Android Studio, та Telegram-бот – програмний модуль, який за командою користувача керує пристроями будинку.
-Застосування елементів штучного інтелекту АІ для навчання чат-ботів виконувати вказівки для керування пристроями «Розумного будинку» (охоронна сигналізація, системи відкриття воріт, дверей та жалюзі, системи освітлення, опалення та кондиціонування).
-Створені об'екти віртуальної реальності VR (віртуальні світи, американські гірки).
-Створені об'екти доповненої реальності AR (трекінг площин, інтер'єр кімнати,
мобільні додатки, взаємодія картинок, 3D-об'єктів).