Розділ І. Стікери та Арт-принти – концепція і візуальні можливості у рекламі.
1 модуль: «Чому цікаві стікери та арт-принти – такі популярні у рекламі?»
- Креативні техніки. Формування концепту вдалого стікеру та арт-принту. Аналіз актуальності ідеї для цільової аудиторії. Чек-листи в допомогу.
- Технічні прийоми в графічному редакторі Adobe Illustrator. Робота з формами і можливостями палітри «Обробка контурів», робота з кольором, особливості професійної роботи інструментом «Перо».
- Дизайнерські прийоми і способи професійного візуального вираження ідеї. Основні поняття композиції і методи її використання.
- Професійний підхід у роботі з формою, кольором, пропорціями, фактурою. Практичні вправи для розвитку дизайнерського мислення.
2 модуль: «Дизайн арт-принтів».
- Технічні прийоми і авторські фішки для реалізації візуальних ідей з використанням графічного редактора Adobe Photoshop (казкові, космічні ефекти, подвійна експозиція, дуотон, рідкі градієнти, ефекти типографіки, ефекти колорування, ефект комікса, поп-арт, ЗД- ефекти).