Підготовчий курс
«Цікава інформатика»
(beginner)

І-й освітній рівень
Вік
8-10 років
(3-4 кл.)
Початок занять
1 грудня 2024 р.
Тривалість програми:
3 кл. - 12 міс.
4 кл. - 6 міс.
День занять:
Неділя
з 12:00 до 15:00 год.
Підготовчий курс
«Цікава інформатика»
(beginner)
І-й освітній рівень
Вік
8-10 років
(3-4 кл.)
Початок занять
1 грудня 2024 р.
Тривалість програми:
3 кл. - 12 міс.
4 кл. - 6 міс.
День занять:
Неділя
з 12:00 до 15:00 год.
Навчальна програма розроблена для школярів 8-9 років та враховує світові тенденції розвитку ІТ-освіти.
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
  • Модуль 1. «Початкова комп'ютерна підготовка»
    - Будова ПК. Основні компоненти комп'ютера, принципи їх функціонування та взаємодія.
    - Основи операційної системи Windows.
    - Файлова система, розширення файлів.
    - Навички користування клавіатурою та мишкою. Будова клавіатури, призначення клавіш. Клавіатурні скорочення.
  • Модуль 2. «Інтернет та електронна пошта»
    - Базові знання та загальний принцип роботи мережі Інтернет: структура, браузери, пошукові системи.
    - Електронна пошта та хмарні сервіси. Робота з документами в онлайн.
    - Анонімність та безпека в Інтернеті.
  • Модуль 3. «Вступ до візуального програмування»
    - Виконання логічних завдань. Знайомство з логікою побудови алгоритмів (LightBot).
    Складання простих алгоритмів.
    - Знайомство з середовищем Microsoft KODU Game Lab. Знайомство із основами об'єктно-орієнтованого програмування та алгоритмізації.
    - Розробка та створення власної 3D-гри (світу): створення сюжету та сценарію; підбір персонажів; розробка алгоритмів організації та взаємодії світу; умови перемоги / програшу(поразки); тестування гри. Презентація гри.
    - Програмування танців на ресурсі code.org
    - Програмування кольорових визерунків на ресурсі code.org
    - Проходження Години коду (Hour of Code). Міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition (Microsoft).
  • Модуль 4. «Вступ до 2D-комп'ютерної графіки»
    - 2D та 3D графіка. Знайомство з графічними редакторами. Формати графічних зображень.
    - Перше знайомство із графічним редактором Krita. Робота з кольором. Робота із простими інструментами (пензель, ластик, текст, піпетка).
    - Параметри інструментів. Накладання зображення та корегування фону. Інструмент «Архівний пензель». Фільтри.
    - Робота в онлайн-сервісі Icograms.
    - Конструювання в BrickLink Studio
  • Модуль 5. «Вступ до 3D-моделювання. Медіафайли»
    - 3D-моделювання в онлайн сервісі Tinkercad.
    - Відео та online-сервіси для його перегляду.
    - Обробка та зберігання медіафайлів.
    - Створення власного відеоролика у середовищі PowToon .
  • Знайомимося, стаємо командою.
  • ЦІкаво пр мене (Увага і уважність).
  • Самооцінка. Критика і похвала (Уява і креативність).
  • Емоції.
  • Спілкування. Конфлікти.
  • Друзі і дружба.
  • Спільна гра команд батьків та дітей «Квест».
  • Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками
  • Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні
  • English Speaking Club

Після закінчення І-го освітнього рівня випускники зможуть:

Після закінчення І-го освітнього рівня випускники зможуть:

  • Працювати з вікнами, файлами, папками; запускати програми, орієнтуватись в їх інтерфейсі.
  • Налаштовувати пошукову систему; працювати з електронною поштою та обліковими записами.
  • Використовувати хмарні сервіси для зберігання інформації та спільної роботи з іншими інтернет-користувачами.
  • Створювати та змінювати кольорові зображення у графічному редакторі Krita; обробляти фотографії.
  • Розробляти власні 3D-моделі в онлайн-сервісі Tinkercad
  • Зробити макет свого міста у програмі Icograms.
  • Створювати та редагувати відеоролики у середовищі PowToon.
  • Працювати у програмі lightbot для створення алгоритму дій.
  • Пройти годину коду з використанням циклів та розгалужень; отримають міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition (Microsoft).
  • Розробляти комп'ютерну гру у середовищі KODU, підготувати її презентацію.
  • Спілкуватись у колективі, виступати перед аудиторією, логічно і творчо мислити, висловлювати власну думку, використовувати комп'ютерну термінологію на англійській мові.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
у середньому 2510 грн./міс
Графік навчання
та ціна
у середньому 2510 грн./міс.
8-9 років (3 клас)
12 міс./модулі 3-5
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 12:00-15:00
3 платежі х 10 040 грн.
або
4 платежі х 7 825 грн.
Записатись
9-10 років (4 клас)
6 міс./модулі 3-5
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 12:00-15:00
2 платежі х 7 530 грн.
Записатись
Тривалість навчання: 12 місяців
Тривалість навчання: 6 місяців
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!