Зателефонуйте мені
Натискаючи кнопку Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Підготовчий курс
«Цікава інформатика»
(beginner)

І-й освітній рівень
Вік
8 років
9 років
Початок занять
2 жовтня 2022 р.
2 жовтня 2022 р.
Тривалість програми:
7 місяців
5 місяців
День занять:
Субота з 15:00 до 18:00 год.
Субота з 15:00 до 18:00 год.
Підготовчий курс
«Цікава інформатика»
(beginner)
І-й освітній рівень
Вік
8 років
9 років
Початок занять
2 жовтня 2022 р.
2 жовтня 2022 р.
Тривалість програми:
7 місяців
5 місяців
День занять:
Субота з 15:00 до 18:00 год.
Субота з 15:00 до 18:00 год.
Запис на консультацію
Навчальна програма розроблена для школярів 8-9 років та враховує світові тенденції розвитку ІТ-освіти.
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
1. Technical Skills
2. Soft Skills
3. English in IT
Модуль 1. «Початкова комп'ютерна підготовка»
- Будова ПК. Основні компоненти комп'ютера, принципи їх функціонування та взаємодія.
- Основи операційної системи Windows.
- Файлова система, розширення файлів.
- Навички користування клавіатурою та мишкою. Будова клавіатури, призначення клавіш. Клавіатурні скорочення.
Модуль 2. «Інтернет та електронна пошта»
- Базові знання та загальний принцип роботи мережі Інтернет: структура, браузери, пошукові системи.
- Електронна пошта та хмарні сервіси. Робота з документами в онлайн.
- Анонімність та безпека в Інтернеті.
Модуль 3. «Вступ до комп'ютерної графіки: 2D та 3D. Медіафайли»
- 2D та 3D графіка. Знайомство з графічними редакторами. Формати графічних зображень.
- Перше знайомство із графічним редактором Adobe Photoshop. Робота з кольором. Робота із простими інструментами (пензель, ластик, текст, піпетка).
- Параметри інструментів. Накладання зображення та корегування фону. Інструмент «Архівний пензель». Фільтри.
- Використання сервісу Google Maps.
- Робота в онлайн-сервісі Icograms.
- 3D-моделювання в онлайн сервісі Tinkercad.
- Відео та online-сервіси для його перегляду.
- Обробка та зберігання медіафайлів.
- Створення власного відеоролика у середовищі PowToon .
Модуль 4. «Програми Microsoft Office»
- Навички роботи у текстовому редакторі MS Word: створення, редагування та форматування текстових документів.
- Знайомство з MS Excel (електронні таблиці): створення документів для виконання арифметичних дій, побудова діаграми або схеми.
- Підготовка електронної презентації у MS PowerPoint.
Модуль 5. «Вступ до візуального програмування»
- Виконання логічних завдань. Знайомство з логікою побудови алгоритмів (LightBot). Складання простих алгоритмів.
- Знайомство з середовищем Microsoft KODU Game Lab. Знайомство із основами об'єктно-орієнтованого програмування та алгоритмізації.
- Розробка та створення власної 3D-гри (світу): створення сюжету та сценарію; підбір персонажів; розробка алгоритмів організації та взаємодії світу; умови перемоги / програшу (поразки); тестування гри. Презентація гри.
- Проходження Години коду (Hour of Code). Міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition (Microsoft).
Спілкування у колективі
Робота у команді
Логічне та творче мислення
Висловлювання власної думки
Виступ перед аудиторією
Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками
Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні
English Speaking Club

Після закінчення І-го освітнього рівня випускники зможуть:

Після закінчення І-го освітнього рівня випускники зможуть:

Працювати з вікнами, файлами, папками; запускати програми, орієнтуватись в їх інтерфейсі.
Налаштовувати пошукову систему; працювати з електронною поштою та обліковими записами.
Використовувати хмарні сервіси для зберігання інформації та спільної роботи з іншими інтернет-користувачами.
Створювати та змінювати кольорові зображення у графічному редакторі Adobe Photoshор; обробляти фотографії.
Розробляти власні 3D-моделі в онлайн-сервісі Tinkercad
Зробити макет свого міста у програмі Icograms.
Створювати та редагувати відеоролики у середовищі PowToon.
Працювати у програмі lightbot для створення алгоритму дій.
Пройти годину коду з використанням циклів та розгалужень; отримають міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition (Microsoft).
Розробляти комп'ютерну гру у середовищі KODU, підготувати її презентацію.
Створювати, редагувати та форматувати текстові документи у редакторі MS Word; будувати діаграми та схеми у програмі MS Excel; створювати електронну презентацію у MS PowerPoint.
Спілкуватись у колективі, виступати перед аудиторією, логічно і творчо мислити, висловлювати власну думку, використовувати комп'ютерну термінологію на англійській мові.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Для батьків
Для дітей
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
Графік навчання
та ціна
8 років (5 місяців)
2 жовтня 2022 р.
  • Дні занять: Субота
  • Час занять: 15:00-18:00
2 платежі по 6 000грн
або 3 платежі по 4 200грн.
Записатись
9 років (7 місяці)
2 жовтня 2022 р.
  • Дні занять: Субота
  • Час занять: 15:00-18:00
2 платежі по 2 285 грн
Записатись
Тривалість навчання: 7 місяців
Тривалість навчання: 5 місяців
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Які ІТ-роботи презентують діти?
По завершенню 7-ми місячного курсу діти презентують батькам 4 види власних ІТ-робіт:

- Графічні роботи у редакторі Adobe Photoshор.
- 3D-моделі в онлайн-сервісі Tinkercad.
- Відео-мульт у середовищі PowToon.
- Комп'ютерну гру у середовищі Microsoft KODU Game Lab.
Який графік навчання?
Заняття відбуваються раз на тиждень – у суботу або неділю.

Одне заняття - 4 академічні години (3 уроки по 50 хв., перша перерва 10 хв., друга 20 хв.)

За розкладом – 3 астрономічні години: 9:00-12:00 або 12:00-15:00 або 15:00-18:00.

На місяць – 4 заняття, 16 академ. год.
Які види занять з дітьми?
- 100% практичні заняття з комп'ютерної підготовки за ноутбуками.
- Інтерактивні заняття у Тренінг-студії з формування soft skills.
- Розмовна англійська в ІТ у English Speaking Club
Який захід відбуваються за участю батьків і дітей?
Випускний квест - змагання на кмітливість між командами батьків та слухачів.
Яка подальша програма навчання?
При успішному завершенні програми «Цікава інформатика» слухачі переходять на ІІ-й освітній рівень навчання за програмою «Базова комп'ютерна підготовка».
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!