Зателефонуйте мені
Натискаючи кнопку Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Тільки в СТАРТ_ІТ! NEW in Ukrainе:
Основи програмування.
Інтернет речей та штучний інтелект у «Розумному будинку»
(Advanced Level)

ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-15 років
Початок занять
27 листопада 2021 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
субота 15:00-18:00 год
Тільки в СТАРТ_ІТ!
NEW in Ukrainе:


Основи програмування.
Інтернет речей та штучний інтелект у «Розумному будинку»

(Advanced Level)
ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-15 років
Початок занять
27 листопада 2021 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
субота 15:00-18:00 год
Запис на консультацію
Інтернет речей та штучний інтелект
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей та штучний інтелект
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей (ІоТ) – це система, що об'єднує реальні речі у віртуальну мережу та дозволяє віддалено керувати зі смартфону або планшету великою кількістю різних гаджетів у побуті, на виробництві, в містах та населених пунктах.

Сьогодні інтернет речей – напрям динамічного розвитку у світі. Станом на 2020-й рік до інтернету у всьому світі під'єднано понад 30 мільярдів різноманітних гаджетів. Щосекунди підключається близько 127 керованих через інтернет пристроїв. За прогнозами компанії International Data Corpotation, зараз на смарт-пристрої ІоТ витрачено до 135 мільярдів доларів, а до 2025-го року світовий ринок інтернету речей сягне понад 10 трильйонів доларів.

Інтернет речей у світі школярі вивчають у Бостоні (США), Хайфі (Ізраїль), Москві, Санкт-Петербурзі (Росія) та у Львові в СТАРТ_ІТ (Україна).
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
1. Technical Skills
2. Soft Skills
3. Business Skills
4. English in IT
1-й рік. «Основи програмування».
Модуль 1. «Основи інтернет-технологій та робота з інформацією».
Модуль 2. «Основи робототехніки на платформі Arduino».
Модуль 3. «Основи програмування (з використанням мови C# via .NET)».
Модуль 4. «Основи 3D-моделювання (на базі програми Blender)».
2-й рік. ІТ-проект: «Інтернет речей та штучний інтелект у
«Розумному будинку».
Модуль 5. « Інтернет речей. Розробка компонентів прототипу «Розумного будинку».
Модуль 6. « Розробка мобільних застосунків на мові програмування Java".
Модуль 7. «Використання елементів штучного інтелекту та створення Телеграм-бота для керування компонентами «Розумного будинку».
Модуль 8. «Новітні комп'ютерні технології. Вступ до віртуальної та доповненої реальності».
Тренінг 1. «Знайомимося, стаємо групою»
Тренінг 2. «Робота в команді»
Тренінг 3. «Ораторське мистецтво та самопрезентація».
Тренінг 4. Ток-шоу «Профнавігатор» слухачів та батьків
Тренінг 5. «Дизайн-мислення».
Тренінг 6. «Тайм-менеджмент»
Тренінг 7. «Моя кар'єра. Профнавігація»
Тренінг 8. Метод світового кафе «Як монетизувати набуті ІТ-компетенції» для випускників та батьків».
Для чого потрібна стратегія та інновації у бізнесі.
Основи управління проектами.
Знайомство з основами маркетингу проекту.
Тренінг «CV4IT». Резюме для пошуку роботи.
Створення промо-ролика проєкту.
Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
Презентація проекту на захисті англійською мовою.
English Speaking Club.

Що вміють випускники курсу:

Що вміють випускники курсу:

Збирати роботів на платформі Arduino, програмувати та автоматизовано керувати ними.
Писати програми на мові C# з використанням основних конструкцій програмування, виконувати пошук проблем в коді програми та їх вирішення.
Створювати форми реєстрації/логування та блокноти на основі розробки програми з графічним інтерфейсом WinForm та програмувати комп'ютерні ігри.
Створювати та анімувати 3D-моделі у програмі Blender, готувати їх до друку на принтері та експортувати у віртуальну і доповнену реальність.а автоматизовано керувати ними.
Програмувати сучасні мікроконтролери та власні точки доступу для WiFi.
Розробляти прості веб-сервери для локального керування.
Використовувати серверну інфраструктуру Cloud, створювати власні мобільні додатки на смартфонах для взаємодії з ІоТ через Cloud.
Розробляти мобільні застосунки на мові програмування Java.
Використовувати елементи штучного інтелекту АІ та створювати Телеграм-бот для керування компонентами «Розумного будинку».
Віддалено керувати через Інтернет гаджетами окремих частин «Розумного будинку» в комплексі ІоТ.
Створювати об'єкти віртуальної реальності VR та доповненої реальності AR.
Використовувати на практиці засади управління та монетизації ІТ-проектів.
Оформити власне резюме (CV4IT) для пошуку роботи.
Застосовувати засади дизайн-мислення, взаємодіяти у команді, керувати часом, обробляти великі обсяги інформації, підготувати презентацію та
публічно захистити проект.
Використовувати програмне забезпечення та комп'ютерну термінологію на англійській мові, спілкуватись англійською з колегами, в Інтернеті та на захисті проекту.
Скільки може заробляти програміст у Львові?
(дані - липень 2021 р.)

Мова Java, JUNIOR-РОЗРОБНИК – 756-1100$;
Мова Java, MIDDLE-РОЗРОБНИК – 2000$;
Мова Java, SENIOR-РОЗРОБНИК – 3860$;
Мова C#, JUNIOR-РОЗРОБНИК – 850-1200$;
Мова C#, MIDDLE-РОЗРОБНИК – 2000$;
Мова C#, SENIOR-РОЗРОБНИК – 3500$;
Мова Java, JUNIOR-РОЗРОБНИК –
756-1100$;
Мова Java, MIDDLE-РОЗРОБНИК –
2000$;
Мова Java, SENIOR-РОЗРОБНИК –
3860$;
Мова C#, JUNIOR-РОЗРОБНИК –
850-1200$;
Мова C#, MIDDLE-РОЗРОБНИК –
2000$;
Мова C#, SENIOR-РОЗРОБНИК –
3500$;
Зараз у Львові серед 30 000 ІТ-фахівців 25% Junior-розробники
с досвідом роботи 0,5-2 роки.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Для батьків
Для дітей
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
Графік навчання
та ціна
27 листопада 2021 р.
  • Дні занять: Субота
  • Час занять: 15:00-18:00
Вартість / рік
2 платежі х 9 750 грн. або
3 платежі х 6 820 грн.
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття та захист проекту
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Які ІТ-проекти розробляють підлітки?
Під час навчального курсу слухачі створюють та презентують на батьківських зборах 9 видів власних розробок:
-Запрограмованих роботів на платформі Arduino.

-3D-моделі у середовищі Blender, підготовлені для друку на 3D-принтері

-Створені форми реєстрації/логування та блокнота на основі розробки програми з графічним інтерфейсом WinForm.

-Розроблену та запрограмовану комп'ютерну гру «Казино».

-Робочий макет прототипу «Розумного будинку».

-Запрограмовані власноручно мікроконтролери з сенсорами та мобільні застосунки на власних смартфонах для віддаленого керування через
Інтернет 6-ма компонентами макету «Розумного будинку».

-Шість мобільних додатків з графічним інтерфейсом на Java , що створені у середовищі розробки Android Studio, та Telegram-бот – програмний
модуль, який за командою користувача керує пристроями будинку.

-Застосування елементів штучного інтелекту АІ для навчання чат-ботів виконувати вказівки для керування пристроями «Розумного будинку»
(охоронна сигналізація, системи відкриття воріт, дверей та жалюзі, системи освітлення, опалення та кондиціонування).

-Створені об'екти віртуальної реальності VR (віртуальні світи, американські гірки).

-Створені об'екти доповненої реальності AR (трекінг площин, інтер'єр кімнати, мобільні додатки, взаємодія картинок, 3D-об'єктів).
Хто керівники проекту «Інтернет речей та штучний інтелект у «Розумному будинку» ?
Керівники проекту – провідний викладач Академії та кафедри систем штучного інтелекту Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій
НУ "Львівська політехніка" Роман Гасько та провідний викладач Академії, кандидат технічних наук, доцент кафедри комп'ютерних наук та
інформаційних технологій Української академії друкарства Юрій Петяк.
Чому навчання триває 2 роки?
Тому, що це оптимальний час для формування фундаментальних практичних знань та вмінь, а не фрагментарних. Не можна стати програмістом та
створити ІТ-проект на місячних курсах.
Які заходи відбуваються за участю батьків і слухачів?
На першому році навчання:
-3 спільні збори батьків та слухачів, на яких презентуються 4 розроблені ІТ-роботи.

-На завершення навчального року – відбуваються «Дебати» між командами батьків та підлітків.

На 2-му року навчання:
-3 спільні збори батьків та слухачів, на яких презентуються 5 ІТ-розробок.

-На завершення навчального року – прилюдний захист проекту слухачів: «Інтернет речей та штучний інтелект у «Розумному будинку».

-Крім того, відбувається випускна презентація проектів «Як монетизувати ІТ-знання» за участю спільних команд батьків та підлітків.
Яка подальша програма навчання?
При успішному завершенні курсу слухачі переходять на ІV-й освітній рівень навчання та обирають програму-проект:
- «Розробка та просування веб-сайтів».
- «Розробка програмного забезпечення».
- Комплексний дизайн-проект 3 в 1: «Арт-принти + дизайн власного Інстаграм-профілю + дизайн сторінок соцмереж для батьків/родичів».

Набутий на 4-му рівні обсяг практичних знань та вмінь достатній для початку самостійної роботи в якості фрілансера або у команді однодумців.
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!