Поглиблена комп'ютерна підготовка з програмування
Тільки в СТАРТ_ІТ!
NEW in Ukrainе:

Проект «Інтернет речей у віртуальному «Розумному будинку»
(Advanced Level)

ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-15 років
(8-10 кл.)
Початок занять
30 листопада 2024 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
Субота
9:00-12:00 год
Поглиблена комп'ютерна підготовка з програмування
Тільки в СТАРТ_ІТ!
NEW in Ukrainе:

Проект «Інтернет речей у віртуальному «Розумному будинку»

(Advanced Level)
ІІІ-й освітній рівень
Вік
12-15 років
(8-10 кл.)
Початок занять
30 листопада 2024 р.
Тривалість програми:
2 роки
День занять:
Субота
9:00-12:00 год
Інтернет речей, віртуальна та доповнена реальність –
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей, віртуальна та доповнена реальність –
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей (ІоТ) – це система, що об'єднує реальні речі у віртуальну мережу та дозволяє віддалено керувати зі смартфону або планшету великою кількістю різних гаджетів у побуті, на виробництві, в містах та населених пунктах.

Сьогодні інтернет речей – напрям динамічного розвитку у світі. Станом на 2020-й рік до інтернету у всьому світі під'єднано понад 30 мільярдів різноманітних гаджетів. Щосекунди підключається близько 127 керованих через інтернет пристроїв. За прогнозами компанії International Data Corpotation, зараз на смарт-пристрої ІоТ витрачено до 135 мільярдів доларів, а до 2025-го року світовий ринок інтернету речей сягне понад 10 трильйонів доларів.

Інтернет речей у світі школярі вивчають у Бостоні (США), Хайфі (Ізраїль), та у Львові в СТАРТ_ІТ (Україна).
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
1-й рік. «Основи програмування».
  • Модуль 1. «Основи інтернет-технологій та робота з інформацією».
    • Структура, браузери, пошукові системи, електронна пошта, безпека.
    • Робота з документами в он-лайн. Хмарні сховища даних.
    • Алгоритмічна логіка. Робота з інформацією.
  • Модуль 2. «Основи робототехніки на платформі Arduino».
    • Основні компоненти, з яких складаються роботи, та їх взаємодія між собою.
    • Вбудовані системи та мікроконтролери.
    • Сенсори та датчики.
    • Робота із світлодіодними матрицями.
    • Керування потужним навантаженням.
    • Платформа робота.
    • Складання та найпростіші операції із роботом.
    • Автоматизоване керування.
  • Модуль 3. «Основи програмування (з використанням мови C# via .NET)».
    • Сучасні мови програмування.
    • Поняття про змінні та константи. Типи даних.
    • Типи алгоритмів (лінійні, галуження, циклічні). Реалізація алгоритмів.
    • Написання простих програм на C# з використанням основних конструкцій програмування.
    • Робота у середовищі Visual Studio.
  • Модуль 4. «Основи 3D-моделювання (на базі програми Blender)».
    • Інтерфейс програми Blender.
    • Основні функції і модифікатори.
    • Створення персонажів та анімація.
    • Матеріали та текстури.
    • Світ, освітлення та камери.
    • Рендеринг.
    • Створення моделей та підготовка до 3D-друку.
  • Модуль 5. «Основи створення комп'ютерної гри на рушію Unity».
    • Етапи розробки комп'ютерної гри.
    • Інтерфейс, об'єкти і компоненти Unity.
    • Налаштування графіки.
    • Основи написання скриптів в Unity. Префаби. Фізика.
    • Елементи штучного інтелекту.
    • Робота з візуальною частиною - анімаціями, партіклами.
    • Загальна архітектура гри.
    • Підготовка трейлера гри.
2-й рік. ІТ-проект: «Інтернет речей та штучний інтелект у
«Розумному будинку».
  • Модуль 6. « Інтернет речей. Розробка компонентів прототипу «Розумного будинку».
    • Основи алгоритмів.
    • Створення мобільних застосунків у середовищі MIT Inventor.
    • Вступ до Інтернету речей. Огляд інфраструктури.
    • Конструювання та програмування периферійних пристроїв (Edge/Physical/Layer) з використанням ESP32/Arduino та сенсорів (давачів) та актуаторів.
    • Використання Cloud (backend). Створення акаунта, отримання токена для веріфікації, налаштування Gateway, портів, протоколів.
    • Візуальне програмування мобільної аплікації для контролю та керування.
    • Макетування прототипу в цілому як комплексного ІоТ-рішення.

    Презентація-захист 6-го модуля.
  • Модуль 7. Створення мобільних аплікацій з елементами штучного інтелекту для керування компонентами «Розумного будинку».
    • Огляд створення мобільних аплікацій у MitAppInventor.
    • MitAppInventor – принцип роботи з ним.
    • Створення акаунта MitAppInventor, реєстрація та робота з проектами.
    • Запити для взаємодії. Навчимо мобільну програму реагувати на команди та повідомлення.
    • Архітектура мобільних додатків.
    • Застосування можливостей штучного інтелекту. Розпізнавання та синтез голосу
    • Застосування можливостей штучного інтелекту. Розпізнавання зображень
    • Реалізація взаємодії з REST API сервісами та Blynk.
    • Практика використання ChatGPT та аналогів
    • Мобільний інтерфейс керування "Розумним будинком».

    Презентація-захист 7-го модулів.
  • Модуль 8. «Новітні комп'ютерні технології: створення об'єктів доповненої та віртуальної реальності у розумному будинку».
    • Використання ігрового рушію Unity з додатковими плагінами Vuforia Engine та VR Oculus SDK для створення проектів.
    • Створення об'єктів доповненої реальності AR: розробка програмного застосунку, програмування перегляду інформації через смартфон, AR додаток; відсканування потрібного сенсору, пристрою, ознайомлення з його характеристиками.
    • Створення віртуального прототипу «Розумного будинку» з розташуванням будинкових сенсорів та пристроїв.
    • Програмування їх взаємодії через VR окуляри. Перегляд сенсорів та пристроїв в VR окулярах та ознайомлення з їхньою роботою.
    • Створення простих веб-серверів для локального керування з web UI.

    Презентація-захист проекту «Інтернет речей у віртуальному «Розумному будинку».
  • Тренінг 1. «Знайомимося, стаємо групою»
  • Тренінг 2. «Робота в команді»
  • Тренінг 3. «Ораторське мистецтво та самопрезентація».
  • Тренінг 4. Ток-шоу «Профнавігатор» слухачів та батьків
  • Тренінг 5. «Дизайн-мислення».
  • Тренінг 6. «Тайм-менеджмент»
  • Тренінг 7. «Моя кар'єра. Профнавігація»
  • Тренінг 8. Метод світового кафе «Як монетизувати набуті ІТ-компетенції» для випускників та батьків».
  • Для чого потрібна стратегія та інновації у бізнесі.
  • Основи управління проектами.
  • Знайомство з основами маркетингу проекту.
  • Тренінг «CV4IT». Резюме для пошуку роботи.
  • Створення промо-ролика проєкту.
  • Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
  • Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
  • Презентація проекту на захисті англійською мовою.
  • English Speaking Club.

Що вміють випускники курсу:

Що вміють випускники курсу:

  • Збирати роботів на платформі Arduino, програмувати та автоматизовано керувати ними.
  • Писати програми на мові C# з використанням основних конструкцій програмування, виконувати пошук проблем в коді програми та їх вирішення.
  • Створювати форми реєстрації/логування та блокноти на основі розробки програми з графічним інтерфейсом WinForm та програмувати комп'ютерні ігри.
  • Створювати та анімувати 3D-моделі у програмі Blender, готувати їх до друку на принтері та експортувати у віртуальну і доповнену реальність.а автоматизовано керувати ними.
  • Програмувати сучасні мікроконтролери та власні точки доступу для WiFi.
  • Розробляти прості веб-сервери для локального керування.
  • Використовувати серверну інфраструктуру Cloud, створювати власні мобільні додатки на смартфонах для взаємодії з ІоТ через Cloud.
  • Розробляти мобільні застосунки на мові програмування Java.
  • Використовувати елементи штучного інтелекту АІ та створювати Телеграм-бот для керування компонентами «Розумного будинку».
  • Віддалено керувати через Інтернет гаджетами окремих частин «Розумного будинку» в комплексі ІоТ.
  • Створювати об'єкти віртуальної реальності VR та доповненої реальності AR.
  • Використовувати на практиці засади управління та монетизації ІТ-проектів.
  • Оформити власне резюме (CV4IT) для пошуку роботи.
  • Застосовувати засади дизайн-мислення, взаємодіяти у команді, керувати часом, обробляти великі обсяги інформації, підготувати презентацію та
    публічно захистити проект.
  • Використовувати програмне забезпечення та комп'ютерну термінологію на англійській мові, спілкуватись англійською з колегами, в Інтернеті та на захисті проекту.
Скільки може заробляти програміст у Львові?
(дані - липень 2021 р.)

  • Мова Java, JUNIOR-РОЗРОБНИК – 756-1100$;
  • Мова Java, MIDDLE-РОЗРОБНИК – 2000$;
  • Мова Java, SENIOR-РОЗРОБНИК – 3860$;
  • Мова C#, JUNIOR-РОЗРОБНИК – 850-1200$;
  • Мова C#, MIDDLE-РОЗРОБНИК – 2000$;
  • Мова C#, SENIOR-РОЗРОБНИК – 3500$;
  • Мова Java, JUNIOR-РОЗРОБНИК – 756-1100$;
  • Мова Java, MIDDLE-РОЗРОБНИК – 2000$;
  • Мова Java, SENIOR-РОЗРОБНИК – 3860$;
  • Мова C#, JUNIOR-РОЗРОБНИК – 850-1200$;
  • Мова C#, MIDDLE-РОЗРОБНИК – 2000$;
  • Мова C#, SENIOR-РОЗРОБНИК – 3500$;
Зараз у Львові серед 30 000 ІТ-фахівців 25% Junior-розробники
с досвідом роботи 0,5-2 роки.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
середньомісячна 2600 грн.
Графік навчання
та ціна
середньомісячна 2600 грн.
30 листопада 2024 р.
  • Дні занять: Субота
  • Час занять: 9:00-12:00
Вартість / рік
2 платежі х 15 620 грн. або
3 платежі х 10 930 грн.
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття та захист проекту
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
СТАРТ_ІТ – це стрибок в успішне майбутнє!
СТАРТ_ІТ – це стрибок в успішне майбутнє!