Під час навчального курсу слухачі створюють та презентують на батьківських зборах 8 видів власних розробок:
-Запрограмованих роботів на платформі Arduino.
-3D-моделі у середовищі Blender, підготовлені для друку на 3D-принтері
-Створені форми реєстрації/логування та блокнота на основі розробки програми з графічним інтерфейсом WinForm.
-Розроблену та запрограмовану комп'ютерну гру «Казино».
-Робочий макет прототипу «Розумного будинку».Запрограмовані власноручно мікроконтролери з сенсорами та мобільні застосунки на власних смартфонах для віддаленого керування через Інтернет 6-ма компонентами макету «Розумного будинку».
-Шість мобільних додатків з графічним інтерфейсом на Java , що створені у середовищі розробки Android Studio, та Telegram-бот – програмний
модуль, який за командою користувача керує пристроями будинку.
-Створені об'екти віртуальної реальності VR (віртуальні світи, американські гірки).
-Створені об'екти доповненої реальності AR (трекінг площин, інтер'єр кімнати, мобільні додатки, взаємодія картинок, 3D-об'єктів).