Етапи створення гри та побудова конструкцій команд.
Програмування на JavaScript для гри: кнопки, ігрові об’єкти, взаємодія об’єктів.
Розробка лічильника для рахунку набраних балів.
Доступ в інтернеті до створеної гри.
Данил Шляхетко
Ведучий воркшопу
Практичне заняття від викладача студії програмування та робототехніки Академії, фрілансера
Під час воркшопів та майстер-класів запрошуємо батьків ознайомитись також з трендами ІТ-підготовки школярів за американськими стандартами та новітніми комп'ютерними технологіями від експерта – професора Олени Кобзєвої, яка має 12 річний досвід керівниці топ- комп’ютерних Академій Львова для школярів.
Як відбувається навчання за рекомендаціями Інституту Майбутнього США та Microsoft Class of 2030.
4 відділення (факультети) Академії, які надають університетську ІТ-підготовку.
5 конкурентних переваг СТАРТ_ІТ (чого не має в інших дитячих ІТ-закладах країни).
Які власні ІТ- проекти школярі демонструють на щоквартальних батьківських зборах.
Як стати слухачем Академії.
Крім того у програмі фестивалю:
Сюрприз для школярів
вікторини та лотереї із нагородженням переможців та всіх учасників
Сюрприз для батьків
роботи дітей надсилаємо на вашу скриньку
Презентація ІТ-робіт
слухачів Академії
безпека
Ми забезпечуємо навчання та безпеку учнів під час повітряних тривог та блекаутів. Адже Академія розташована у корпусах Бізнес-центру «Технопарк», де є спеціально обладнані діючі комфортні укриття та потужні електрогенератори. Тож навчальний процес відбувається без зупинки.