Зателефонуйте мені
Натискаючи кнопку Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Навчимо топ-професіям майбутнього в СТАРТ_ІТ

ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ: Супер-проект для школярів 12-15 років
Навчимо топ-професіям майбутнього в СТАРТ_ІТ
ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ: Супер-проект для школярів 12-15 років
«Інтернет речей ІоТ та штучний інтелект АІ
+ 3 мови програмування - Java, C#, Blender
+ віртуальна VR та доповнена AR реальність»

Експерти Кремнієвої долини (Каліфорнія) визначили 7 основних професій майбутнього,
попит на які буде збільшуватись у наступні 10 років, а саме:

  • Інтернет речей.
  • Штучний інтелект та комп'ютерна лінгвістика.
  • Доповнена і віртуальна реальність.
  • «Розумні» міста.
  • Робототехніка та програмне забезпечення для роботів.
  • 3D-проектування та друк.
  • Інформаційні технології в освіті.

У відповідності до цих рекомендацій в Академії СТАРТ_ІТ розроблено і впроваджено у
навчальний процес інноваційний курс «Програмування. Інтернет речей та штучний iнтелект у розумному будинку».
Як опанувати ще у школі 3 мови програмування, а також новітні комп'ютерні технології з Інтернету речей, штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності?

Вступай на програму 2-х річного курсу:
1-й рік. «Основи програмування».
Модуль 1. «Основи інтернет-технологій та робота з інформацією».
Модуль 2. «Основи робототехніки на платформі Arduino».
Модуль 3. «Основи програмування (з використанням мови C# via .NET)».
Модуль 4. «Основи 3D-моделювання (на базі програми Blender)».
2-й рік. ІТ-проект: «Інтернет речей та штучний інтелект у
«Розумному будинку».
Модуль 5. « Інтернет речей ІоТ. Розробка компонентів прототипу «Розумного будинку».
Модуль 6. « Розробка мобільних застосунків на мові програмування Java.
Модуль 7. «Використання елементів штучного інтелекту АІ та створення Телеграм-бота для керування компонентами «Розумного будинку».
Модуль 8. «Новітні комп'ютерні технології. Створення об'єктів доповненої AR та віртуальної VR реальності».
Керівники проекту «ІоТ та АІ у розумному будинку»:
  • Провідний викладач Академії та кафедри систем штучного інтелекту Інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій НУ "Львівська політехніка" Роман Гасько.
  • Провідний викладач Академії, кандидат технічних наук, доцент кафедри комп'ютерних наук та інформаційних технологій Української академії друкарства Юрій Петяк.

Керівник проекту «Доповнена AR та віртуальна VR реальність»:
  • Старший викладач Академії, Unity Developer ІТ-компанії 5.01 Ігор Назаркевич.
Для вступу реєструйтесь на сайті
або за телефонами (067) 676-47-05, (095) 309-68-84.
Як працюють ІоТ та АІ у «Розумному будинку».

Інтернет речей - це системи, в яких Інтернет підключається до різних об'єктів, сенсорів,
пристроїв – речей – щоб вони могли збирати та передавати інформацію про своє оточення
через програмне забезпечення. Ціль IoT – підключити прості об'єкти до комп'ютерів.

Поняття штучного інтелекту використовується на позначення системи, що подібно до
людини здатна навчатися, збираючи інформацію або виконуючи завдання. Іншими словами,
AI наділяє машини та об'єкти розумом.

Разом дві технології поєднуються у інтелектуальні пов'язані системи, де штучний
інтелект грає роль «мозку», а Інтернет речей – «тіла». IoT пристрої збирають та передають
дані з численних джерел, підтримуючи процес навчання AI, щоб той знав, як правильно
здійснювати автоматизацію потрібних процесів.

Завдяки штучному інтелекту системи Інтернету речей можуть навчатися та приймати
рішення з керування даними та їх аналізу, що підвищує їх продуктивність. Домашня
автоматизація, виконувана AI, знижує споживання енергії і викид вуглекислого газу за
рахунок керування "розумними" термостатами, роз'ємами і давачами освітлення.

За даними компанії Cisco, у 2021 року близько 50% програм розумного будинку, що
забезпечують автоматизацію, безпеку, відеоспостереження та інше, будуть працювати на базі
штучного інтелекту. Доступність електронних пристроїв ще більш зросте, основна маса
техніки в будинку, саду, гаражі буде керуватися зі смартфона або планшета.

Перший у Європі провайдер послуг розумного дому українська компанія OMO анонсувала
масштабний проект. За рік компанія зробить «розумними» 5 тисяч багатоквартирних
будинків у містах-мільйонниках по всій країні.

Розумний будинок стає інтелектуальним середовищем, здатним за певний час до повернення
власника додому встановити потрібну температуру, включивши кондиціонер, відкрити
штори або включити музику, почати варити каву та інше. Вже сьогодні існують
централізовані системи, здатні виконувати прості побутові завдання, поки господаря немає
вдома.
Як доповнена та віртуальна реальність змінює наше сприйняття навколишнього світу.
Доповнена реальність (AR) – це доповнення фізичного світу за допомогою
цифрових даних, яке забезпечується комп'ютерними пристроями (смартфонами, планшетами та окулярами AR) в режимі реального часу. Говорячи простими словами, AR використовує
середовище навколо нас та просто накладає поверх нього певну частинку віртуальної
інформації, наприклад графіку, звуки та реакцію на дотики.

Загальна схема роботи доповненої реальності в усіх випадках така: камера пристрою
AR (смартфона, планшета тощо) знімає зображення реального об'єкта; програмне
забезпечення пристрою проводить ідентифікацію отриманого зображення, поєднує реальне
зображення з його доповненням і виводить кінцеве зображення на пристрій візуалізації.

Можливості використання AR технологій практично безмежні та можуть бути застосовані майже в усіх аспектах нашого життя. Вони якісно змінять способи нашого спілкування, споживання інформації та ведення бізнесу. Ось декілька прикладів їх використання в реальному житті
(на сайті http://thefuture.news/page1837780.html).

1. Освіта. Додаток Google Expeditions може зробити навчання більш інтерактивним за
допомогою спеціальних турів, в яких юні дослідники можуть розглядати різноманітні
об'єкти, поки викладач про них розповідає.
Доповнена реальність (AR) – це доповнення фізичного світу за допомогою
цифрових даних, яке забезпечується комп'ютерними пристроями (смартфонами, планшетами та окулярами AR) в режимі реального часу. Говорячи простими словами, AR використовує
середовище навколо нас та просто накладає поверх нього певну частинку віртуальної
інформації, наприклад графіку, звуки та реакцію на дотики.

Загальна схема роботи доповненої реальності в усіх випадках така: камера пристрою
AR (смартфона, планшета тощо) знімає зображення реального об'єкта; програмне
забезпечення пристрою проводить ідентифікацію отриманого зображення, поєднує реальне
зображення з його доповненням і виводить кінцеве зображення на пристрій візуалізації.

Можливості використання AR технологій практично безмежні та можуть бути застосовані майже в усіх аспектах нашого життя. Вони якісно змінять способи нашого спілкування, споживання інформації та ведення бізнесу. Ось декілька прикладів їх використання в реальному житті
(на сайті http://thefuture.news/page1837780.html).

1. Освіта. Додаток Google Expeditions може зробити навчання більш інтерактивним за
допомогою спеціальних турів, в яких юні дослідники можуть розглядати різноманітні
об'єкти, поки викладач про них розповідає.

2. Медицина. Компанія Vipaar запропонувала рішення яке поєднує телемедицину та AR. За
допомогою окулярів Google Glass та додатку Vipaar, хірурги на відстані можуть асистувати
своїм колегам, проектуючи свої руки на окуляри хірурга, який проводить операцію.
2. Медицина. Компанія Vipaar запропонувала рішення яке поєднує телемедицину та AR. За
допомогою окулярів Google Glass та додатку Vipaar, хірурги на відстані можуть асистувати
своїм колегам, проектуючи свої руки на окуляри хірурга, який проводить операцію.
3. Авіація. AR досить давно використовується військовими пілотами. Спеціальні дисплеї та
шоломи виводять інформацію про системи винищувача та допомагають наведенню на ціль.
AR починає проникати також в цивільну авіацію. Наприклад компанія Aero Glass розробила
спеціальні окуляри доповненої реальності, які допомагають пілоту орієнтуватися в просторі,
дотримуватися маршруту та отримувати додаткову інформацію під час польоту.
3. Авіація. AR досить давно використовується військовими пілотами. Спеціальні дисплеї та
шоломи виводять інформацію про системи винищувача та допомагають наведенню на ціль.
AR починає проникати також в цивільну авіацію. Наприклад компанія Aero Glass розробила
спеціальні окуляри доповненої реальності, які допомагають пілоту орієнтуватися в просторі,
дотримуватися маршруту та отримувати додаткову інформацію під час польоту.

4. Маркетинг. За допомогою AR технологій бренди можуть проводити більш креативні
інтерактивні рекламні компанії, тим самим привертаючи додаткову увагу до своїх продуктів.
Наприклад, для реклами п'ятого сезону серіалу Ходячі Мерці, на автобусній зупинці встановили AR систему, яка приводила зомбі в реальний світ.
4. Маркетинг. За допомогою AR технологій бренди можуть проводити більш креативні
інтерактивні рекламні компанії, тим самим привертаючи додаткову увагу до своїх продуктів.
Наприклад, для реклами п'ятого сезону серіалу Ходячі Мерці, на автобусній зупинці встановили AR систему, яка приводила зомбі в реальний світ.
5. Туризм. Для нових поколінь притаманно пізнавати світ за допомогою прямої взаємодії.
Наприклад, Каталонський національний музей мистецтва почав активно застосовувати AR
для кращої навігації заплутаними коридорами та інтерактивного ознайомлення з експонатами.
5. Туризм. Для нових поколінь притаманно пізнавати світ за допомогою прямої взаємодії.
Наприклад, Каталонський національний музей мистецтва почав активно застосовувати AR
для кращої навігації заплутаними коридорами та інтерактивного ознайомлення з експонатами.
6. Дизайн. Облаштувати квартиру стало набагато простіше, оскільки замість того щоб
уявляти, чи підійде вам певний елемент, меблі можна просто підставити у свій інтер'єр
віртуально - за допомогою AR додатку Furniture Dropping.
6. Дизайн. Облаштувати квартиру стало набагато простіше, оскільки замість того щоб
уявляти, чи підійде вам певний елемент, меблі можна просто підставити у свій інтер'єр
віртуально - за допомогою AR додатку Furniture Dropping.
7. Шопінг. Під час того, як ви будете в супермаркеті, додатки на основі AR допомагатимуть
орієнтуватися з поміж великої кількості рядів та знаходити оптимальний шлях до потрібного
товару. Крім того буде можливість отримати додаткову інформацію стосовно знижок та
вигідних пропозицій.
7. Шопінг. Під час того, як ви будете в супермаркеті, додатки на основі AR допомагатимуть
орієнтуватися з поміж великої кількості рядів та знаходити оптимальний шлях до потрібного
товару. Крім того буде можливість отримати додаткову інформацію стосовно знижок та
вигідних пропозицій.

8. Ігри. Напевне немає людини, яка б не стикнулася з Pokemon Go тим чи іншим способом.
Дехто сам бігав містом вишукуючи покемонів, а дехто дратувався оминаючи людей, які
втупившись в смартфон плуталися під ногами. Проте це був лише початок, найцікавіші
реалізації ігор відбудуться після офіційного релізу iOS 11, в якій працюватиме ARKit.

8. Ігри. Напевне немає людини, яка б не стикнулася з Pokemon Go тим чи іншим способом.
Дехто сам бігав містом вишукуючи покемонів, а дехто дратувався оминаючи людей, які
втупившись в смартфон плуталися під ногами. Проте це був лише початок, найцікавіші
реалізації ігор відбудуться після офіційного релізу iOS 11, в якій працюватиме ARKit.
Сфери використання віртуальної реальності

Віртуальна реальність ( VR) – створений технічними засобами світ, який передається
людині через його відчуття: зір, слух, дотик та інші. Віртуальна реальність – ілюзія дійсності,
створювана за допомогою комп'ютерних систем, які забезпечують зорові, звукові та інші
відчуття.

Віртуальна реальність – це штучне трьохвимірне середовище, зануритися в яке можливо за
допомогою спеціальних пристроїв.

Найпоширенішим засобом занурення у віртуальну реальність є спеціальні шоломи/окуляри.
На розташований перед очима користувача дисплей виводиться відео в форматі 3D.
Прикріплені до корпусу гіроскоп і акселерометр відстежують повороти голови і передають
дані в обчислювальну систему, яка змінює зображення на дисплеї в залежності від показань
датчиків. У результаті користувач має можливість «озирнутися» всередині віртуальної
реальності і відчути себе в ній, як у реальному світі.

Використання VR у реальному житті:

1. Військова галузь. Наприклад – це симулятори польотів і стрибків з парашутом і навчання
піхотинців в умовах ведення бою. У віртуальному середовищі доволі легко створити різні
сценарії для відпрацювання підрозділу, а сам процес є значно безпечнішим, ніж традиційні
методи.

2. Медицина. Це лікування постравматичних синдромів, рання діагностика розсіяного
склерозу, реабілітація при хворобі Паркінсона, лікування різноманітних фобій і хронічних
болів. Також VR-шоломи використовують для планування операцій і навчання хірургів,
адже віртуальний пацієнт може хворіти будь-якою хворобою і відпрацьовувати на ньому
можна будь-яку кількість операцій.

3. Спорт. Технологія VR з'явилася у «Формулі-1» – тепер вона дозволяє стежити за тим, що
відбувається в потоці. Компанія Intel провела VR-трансляцію останніх олімпійських ігор. Є
проєкти де віртуальні асистенти допомагають гравцям у баскетбол відпрацьовувати кидок,
а гравцям у гольф покращувати удар. Спробувавши будь-яку спортивну гру у VR, можна
відчути, наскільки це буває виснажливо. Маємо повсякденного використання VR у
тренажерних залах.

4. Навчання. Навчання з VR є справою цікавою. Так, можна відпрацьовувати структуру
молекул на уроках хімії та створити цю молекулу самостійно. Так само безпечніше
експериментувати зі змішуванням нестабільних сполук у віртуальному середовищі.
Вчити правила дорожнього руху стає цікавіше, якщо робити це за кермом від самого
початку. Можна створити хорошу імітацію кабіни автомобіля завдяки комплекту педалей і
керма.

5.Дизайн. Побудова й редагування тривимірних моделей механізмів, споруд тощо;
симуляція та дослідження різних впливів на них. . Основна відмінність – можливість
оглянути своє творіння одразу в повному розмірі.

6.Комерція. Сучасні інтернет-магазини інтегрують VR-розділ для власників VR-гарнітур,
куди вони можуть зайти, одягнути шолом і вкинути в кошик фотореалістичні моделі
продуктів, які хочуть придбати.
Часто великі промислові об'єкти для економії часу пропонують новим співпрацівникам
пройти VR-екскурсію замість реальної. При купівлі квартири можна пройти VR-тур майбутнім помешканням прямо з офісу продажів, оглянути нове приміщення, а й одразу розставити на свої місця меблі та підібрати шпалери.

7.Подорожі та розваги
— віртуальні тури, екскурсії, відеоігри з ефектом занурення в
ігровий світ. VR надає змогу побувати в місцях, які ніколи не бачили або навіть ніколи не змогли би побачити. Так, National Geagraphic VR Explore дає можливість без скафандра спуститись на
дно океану на глибину, куди навіть світло від сонця не досягає, і розглянути місцевих
жителів на відстані витягнутої руки. Наприклад, синього кита в його повному розмірі, що
пропливає повз вас. Також можна відвідати Мачу-Пікчу або відправитись у плавання на байдарках навколо айсбергів. Для тих, хто любить подорожувати, буде цікаво переглянути найвизначніші місця сьогодення в застосунку GoogleEarth VR.

Таким чином, вже сьогодні зазначені новітні комп'ютерні технології заходять у наше
життя. Відповідно потреба у топ-спеціалістах з інтернету речей, штучного інтелекту,
доповненої та віртуальної реальності буде зростати рік від року.
В 2021 році за оцінками консалтингової компанії IndustryARC загальносвітовий ринок
технологій віртуальної та доповненої реальності тільки в сфері охороні здоров'я становить
понад 1 мільярд доларів. А у 2025 році світовий ринок інтернету речей сягне понад 10
трильйонів доларів.
Так що не гай часу! Інтернет речей у світі школярі вивчають у Бостоні, Хайфі,
Санкт-Петербурзі та у Львові. Вже 2 групи слухачів Академії успішно захистили такий
проект у цьому році. В СТАРТ_ІТ ти побачиш майбутнє.
Вперше в Україні оголошено набір на супер-проект для підлітків 12-15 років:
«3 мови програмування - Java, C#, Blender + Інтернет речей ІоТ та
штучний інтелект АІ + віртуальна VR та доповнена AR реальність»

Під час навчального курсу слухачі створюють та презентують на батьківських зборах 8 видів власних розробок:
Запрограмованих роботів на платформі Arduino.
3D-моделі у середовищі Blender, підготовлені для друку на 3D-принтері
Розроблену та запрограмовану комп'ютерну гру «Казино».
Робочий макет прототипу «Розумного будинку».
Запрограмовані мікроконтролери з сенсорами та мобільні застосунки на власних смартфонах для віддаленого керування через Інтернет 6-ма компонентами макету «Розумного будинку».
Шість мобільних додатків з графічним інтерфейсом на Java , що створені у середовищі розробки Android Studio, та Telegram-бот, який за командою керує пристроями будинку.
Застосування елементів штучного інтелекту АІ для навчання чат-ботів виконувати вказівки для керування пристроями «Розумного будинку» (охоронна сигналізація, системи відкриття воріт, дверей та жалюзі, системи освітлення, опалення та кондиціонування).

Створені об'екти віртуальної реальності VR (віртуальні світи, американські гірки).
Створені об'екти доповненої реальності AR (трекінг площин, інтер'єр кімнати, взаємодія картинок, 3D-об'єктів).
Для зарахування на навчання попередньої підготовки не потрібно,
достатньо рівня знань середньої школи.
Для вступу реєструйтесь на сайті
або за телефонами (067) 676-47-05, (095) 309-68-84.
Готові допомогти оформити документи щодня з 9:00 до 18:00 год.

Локація Академії «CТАРТ_ІТ»: м. Львів, вул. Федьковича, 60А, Бізнес-центр «Технопарк».
Опануй топ-спеціальності майбутнього в СТАРТ_ІТ!
Записатись на консультацію
Записатись на консультацію