Складне питання, яке ставлять собі чимало людей в нашому мінливому та непередбачуваному світі. Та особливо актуальне це питання для батьків, які прагнуть забезпечити гарне майбутнє власних своїх дітей. Спробуємо відповісти на нього разом.Ми живемо в епоху великих змін та потрясінь – і це факт. Це час, коли багато здавалося б вічних речей зникають та втрачають актуальність. Період автоматизації виробництва та сфери послуг, коли машини та штучний інтелект поступово змінюють людину. Час пандемії, економічних криз, соціальних революцій та екологічних катаклізмів.Але також це пора геніальних наукових винаходів. Доба, коли цифрові технології та взаємодія в онлайн-середовищі стають невід'ємною частиною нашого з вами життя. Таксі в додатку, платежі онлайн, соціальні мережі, без яких важко уявити зараз взаємодію між користувачами та брендами, між державою та громадянами. Сьогодення, коли нейромережі, створені та навчені провідними фахівцями Массачусетського технологічного Університету, навчились ідентифікувати хворих на коронавірус за кашлем!
Питання, на яке команда Львівської Академії СТАРТ_ ІТ шукає відповідь, – якими навичками повинен оволодіти підліток, щоб у дорослому житті стати успішним та затребуваним у цьому світі. Що б його фах та знання відповідали вимогам динамічного ринку праці. Аби ця молода людина мала гарантію, що через 10 років його знання та набутий досвід будуть потрібними.
Відповіді ми шукали не самі, а з профільними фахівцями львівських IT-компаній, які орієнтуються в реаліях ринку та перспективах його розвитку. А також – на підставі досліджень провідних світових аналітичних центрів, від Інституту Майбутнього США до Центру Карнегі.
Висновок наступний: затребуваний в сучасному світі фахівець повинен володіти базовими технічними навичками роботи у цифровій сфері, бути активним та креативним, вміти якісно комунікувати з різними людьми та середовищами. Це – узагальнений висновок, який втім дає зрозуміти, чого від нас вимагає сучасний світ. І саме на підставі цього висновку Академія СТАРТ_ІТ формує свої навчальні програми.